poniedziałek, 1 maja 2017

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE KWIETNIA

Cześć i czołem! Tak, minął kolejny miesiąc. Mamy już maj. Nie wiem kiedy te dni mijają, naprawdę, To pierwsze podsumowanie, które nie będzie zawierało moich opinii o przeczytanych książkach, gdyż zdecydowałam się zastąpić je osobnymi recenzjami, co wiecie. Będzie więc szybko, miło i na temat. Bookhaul i wrap up.

Co prawda zastanawiałam się czy pisanie tego podsumowania ma jakikolwiek sens, bo nie bardzo mam się o czym wypowiedzieć, mianowicie w kwietniu moje ogromne ilości wolnego czasu zostały zabrane przez pracę, co oczywiście odbiło się na ilości przeczytanych książek. Śmieję się, że pobiłam swój rekord. Nie przeczytałam tak "wielu" książek, odkąd jestem na poważnie w tym książkowym świecie, haha!




WRAP UP


Zgadza się, przeczytałam dwie książki. Może to dlatego, że jedną z nich długo męczyłam, więc zabrała mi sporo dni. No i ta praca, o której wspominałam - zabiera czas i męczy, ale bardzo ją lubię, rozumiecie..

Greywalker Kat Richardson  ★★★☆☆☆☆☆☆☆
Moją opinię na temat tej książki znajdziecie tutaj. W każdym razie, nie polecam wam jej...

Czerwona królowa Victoria Aveyard  ★★★★★★★★ ☆☆

Recenzja się tworzy. Powinna się pojawić lada dzień, więc miejcie oczy szeroko otwarte :)



BOOKHAUL


Mimo minionego Dnia Książki, a co za tym idzie przeróżnych promocji, moje kwietniowe zakupy książkowe są jeszcze skromniejsze niż ta "wielka" kolekcja przeczytanych. Obstawiam, że gdybym nie kupowała książki jako prezent urodzinowy i nie dorzuciła przy okazji czegoś dla siebie, mój bookhaul w ogóle by nie istniał.

Do mojej biblioteczki dołączył Więzień nieba Carlosa Ruiza Zafóna. Co za tym idzie, mam już wszystkie trzy części serii Cmentarz Zapomnianych Książek. Pozostaje czekać na czwartą. No i w końcu je wszystkie przeczytać, żeby sprawdzić czy rzeczywiście są takie genialne, jak ludzie mówią.


To tyle. Nie mam nic więcej do powiedzenia, haha! W komentarzach możecie pochwalić się ile wy przeczytaliście i kupiliście książek w minionym miesiącu, chętnie się dowiem :)

1 komentarz:

  1. Jestem z Tobą! Dwie przeczytane! Zresztą wiesz bo byłaś u mnie na Blogu :D

    OdpowiedzUsuń