sobota, 1 lipca 2017

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE CZERWCA

Nawet nie wiecie, jak mi przykro, że od ostatniego podsumowania nic się tu nie pojawiło. Niestety natłok obowiązków w połączeniu ze zbyt szybko mijającym czasem nie jest dobry przy prowadzeniu bloga. Podejrzewam, że niektórzy z was wiedzą coś na ten temat.

Bądź co bądź, skończył nam się kolejny miesiąc (już czerwiec!), więc wypadałoby go jakoś podsumować. Niestety nie udało mi się przeczytać tylu książek ile chciałam, ale było blisko - miało być 5, a są 4, jest to więc wynik do przyjęcia. Cóż to były za książki oraz jakie cuda zasiliły ostatnio moją biblioteczkę?

WRAP UP


Jak już wspomniałam, w czerwcu udało mi się przeczytać 4 książki, a są to:

Historyk Elizabeth Kostova ★★★★★★☆☆☆☆

Książka, po której spodziewałam się czegoś więcej, ale nie była też zupełnym rozczarowaniem. Jeśli lubicie książki z historią w tle, z nutką sensacji i wątkiem z wampirem, możecie ją sprawdzić. Niestety recenzja najprawdopodbniej nie powstanie.

Dom sióstr Charlotte Link ★★★★★★★★☆☆

Link kolejny raz mnie nie zawiodła. Chociaż nie zaliczyłabym tej książki do kryminału czy sensacji, a literatury obyczajowej, nie ma to większego znaczenia. Uwielbiam to połączenie czasów współczesnych z historią w wykonaniu Link. Recenzja wkrótce!

Jesienna miłość Nicholas Sparks ★★★★★★★☆☆☆

Jak na razie jedyny przypadek, w którym wolę ekranizację od książki, co nie znaczy, że książka w ogóle mi się nie podobała. Króciutka, wzruszająca historia. Recenzja wkrótce!

W krainie kolibrów Sofia Caspari ★★★★★★★★☆☆

Bardzo ciekawa pierwsza część sagi z Argentyną w tle. Nie brakuje w niej ciekawych historii rodzinnych, barwnych postaci, wątków miłosnych ani zwrotów akcji. No i występuje w niej mój kolejny książkowy mąż! Wypatrujcie recenzji, bo po prostu nie mogę jej nie napisać.

BOOKHAUL


Już dawno nie miałam tak udanego miesiąca, jeżeli chodzi o zakupy książkowe. Sami przyznajcie, że 6 sztuk to wcale nie jest tak mało. W czerwcu moją biblioteczkę zasiliły:

Tajemna historia Donna Tartt

Są takie książki, które strasznie chcę mieć w swojej biblioteczce i ta była jedną z nich. Dostałam ją na dzień dziecka i już nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam, ale to pewnie potrwa...

The Call. Wezwanie Peadar O'Guilin

Lubię kiedy uśmiecha się do mnie szczęście w bookstagramowych rozdaniach (a kto nie lubi). W czerwcu raz mi się to zdarzyło i dlatego właśnie tę książkę mam.

Idź postaw wartownika Harper Lee

Wiedziałam, że nie przejdę obojętnie obok letniej wyprzedaży w empiku, ale ponieważ jestem wybredna kupiłam tylko dwie książki, no bo wiecie, nie wszystko, co było przecenione mi się podobało, a jeśli już coś mi wpadło w oko to promocja wcale nie była taka duża, ale Idź postaw wartownika za połowę ceny musiałam wziąć!

Tylko Cross Sylvia Day

Nie oceniajcie mnie! Przez chwilę w swoim życiu byłam ofiarą szału na literaturę erotyczną, ale naprawdę krótko to trwało. Kupiłam wtedy między innymi serię o Crossie, ale brakowało mi ostatniej części. I chociaż nie ciągnie mnie do niej jakoś specjalnie to widząc ją w empiku 50% tańszą, kupiłam ją, tak dla uzupełnienia serii.

Zielona mila / Cmętarz zwieżąt Stephen King

Jednak się wkręciłam w to kolekcjonowanie Kinga i jak tylko pojawia się kolejna część to biegnę ją kupić. Chociaż to wciąż nie znaczy, że zbiorę wszystkie....

Na tym koniec, teraz wy powinniście się wysilić i pochwalić się w komentarzu swoimi czerwcowymi wynikami oraz opinią na temat wspomnianych przeze mnie książek :)

Trzymajcie się! xx




2 komentarze:

  1. Ah ja też przeczytałam 4 książki. :D Czy już tak zawsze będzie? Niedługo będziemy mogły razem pisać te podsumowania. Haha. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Film "Szkoła uczuć" jest genialny, ale nigdy mnie nie ciągnęło do książki Sparksa - przynajmniej nie do tej. Prędzej przeczytałabym "Pamiętnik" i mam nadzieję, że kiedyś to zrobię :)
    Zazdroszczę "Tajemnej historii".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń