piątek, 15 września 2017

MAGICZNA KSIĘGARNIA BOOK TAG

Dziś czas na miły przerywnik między recenzjami. I nie chodzi wcale o podsumowanie miesiąca, na które i tak jeszcze nie pora. Mowa o Magicznej Księgarni, czyli tagu do którego nominowała mnie kochana Lonka <3 Powiem wam od razu, że ja zawsze chętnie widzę się wśród nominowanych do takich pierdół, bo uwielbiam odpowiadać na pytania (oczywiście łatwe i przyjemne pytania), więc nie krępujcie się ;)


1.Ulubiona księgarnia w Twoim mieście.
Nie licząc tych wszystkich empików, światów książki i matrasów, moją ulubioną księgarnią jest Book się rodzi, chociaż to bardziej antykwariat, no i nie zaglądam już tam zbyt często.

2.Ulubiona sieć księgarń.
Empik. Chyba dlatego, że nie jest taką typową księgarnią, w końcu mamy tam i książki, i płyty, i różne pierdoły, czyli jest zbiorem wszystkiego, co lubię.

3.Największa liczba książek kupiona dla siebie jednorazowo. 
4, słownie: cztery. Nie ważne, czy to dużo, czy mało. Nigdy nie kupię dziesięciu książek na raz, wolę kupić dwa razy po pięć, a najlepiej pięć razy po dwie. Wiem, mam dziwny system wydawania pieniędzy.

4.Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz.
Ja! Dobra, nie jestem wcale księgarzem, ale najlepszym i najbardziej pomocnym doradcą klienta, poszukującym z klientami między innymi książek :) 

5.Ulubione miejsce w księgarni.
Księgarnia sama w sobie jest moim ulubionym miejscem. A te alejki między regałami, ahh.....

6.Książka, którą kupiłaś/przeczytałaś tylko dzięki wizycie w księgarni.
Zazwyczaj jak idę do księgarni, to wiem po co, ale faktycznie zdarzyło mi się zrobić spontaniczny zakup. "Sekretnik", "Angel. Dziecko ulicy" i "Irlandzki sweter" - więcej takich przypadków nie kojarzę.

7.Księgarnia internetowa czy stacjonarna?
Internetowa. Zdecydowanie.

8.Co jest najważniejsze w dobrej księgarni?
Porządek. Miła atmosfera. Przystępne ceny. To takie moje Top 3. 

9.Jak powinna wyglądać Twoja wymarzona księgarnia. 
Moja? Czyli należąca do mnie? Super! Byłaby mała, przytulna, nie byłoby tam zbyt jasno, muzyczka by sobie cicho grała, panowałby tam porządek, pachniałoby książkami i moją kawą, którą bym nieustannie piła, byłaby wypełniona ludźmi i ich uśmiechami... wybaczcie, rozmarzyłam się.

10.Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych?
Nie! To, że od jakiegoś czasu książki zamawiam praktycznie tylko przez internet, to nie znaczy, że księgarnie stacjonarne nie są mi potrzebne. Są! Do przechodzenia obok nich, do wzdychania do wystaw, do macania i miziania książek na półkach, no i zawsze chciałam pracować w księgarni.


Dobra, na pytania odpowiedziałam, czas przekazać pałeczkę. Oto wybrańcy:

Aneta (xcarpelibrum)

Drodzy nominowani.. ale raczej drogie nominowane, jeżeli dopiero co odpowiadałyście na ten tag (co mogło mi umknąć) lub zwyczajnie nie macie ochoty się w to bawić.. zignorujcie moją nominację ;)



2 komentarze:

  1. Koniecznie otwórz taką księgarnie, to byś widywała mnie tam codziennie :D
    świetne odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag, a ta Twoja księgarnia... ♥ Ach, też się rozmarzyłam :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń