środa, 24 maja 2017

#2 LIEBSTER BLOG AWARD

Planowałam post Q&A, ale chyba nie spodobał wam się ten pomysł, bo nie dostałam żadnego pytania, haha! Jednakże muszę tu coś wrzucić od czasu do czasu poza recenzjami, żebyście się nie zanudzili, dlatego odpowiem dziś na pytania do Liebster Blog Award, do którego zapomniała mnie oficjalnie nominować kochana Lonka (booksofmylifeee), więc po prostu się podczepię ;)



1. Jaki autor Cię inspiruje? 

A w jakim sensie on miałby mnie inspirować? Wiem, że są osoby, które potrafią wskazać inspirującego je autora, ale w sumie na czym ta inspiracja polega? To jest dobry moment, żeby wzbogacić się o nową wiedzę i się tego dowiedzieć. Wytłumaczcie mi to w komentarzu ;) 

2. Jaka jest twoja ulubiona seria?

A czy mogę wymienić trzy? Moje ostatnie odkrycie, czyli Czerwona królowa Victorii Aveyard - dajcie mi trzeci tom natychmiast! Saga o Fjällbace Camilli Läckberg, której wciąż nie skończyłam, ale to nie jest istotne. I trylogia Millennium Stiega Larssona, do której mam największy sentyment, bo to była moja pierwsza ulubiona seria.

3. Co najbardziej lubisz w książkach?
Wciągającą fabułę, ciekawych bohaterów, krótkie rozdziały, nie za małą czcionkę... a tak serio to lubię, że mogę przy ich czytaniu odpocząć, zagłębiając się przy okazji w przeróżne historie, przeżywając to co bohaterowie, zapominając o codziennych problemach i często jeszcze wyciągając z nich coś dla siebie. 

4. Po jaki rodzaj książek najczęściej sięgasz?

Kiedyś były to kryminały. Obecnie staram się nie ograniczać i czytam wszystko, co wpadnie mi w ręce i czego opis zachęca do przeczytania. Gdybym jednak miała wymienić konkretne gatunki to wciąż kryminał, do tego young adult, a ostatnio wciągam się jeszcze w fantastykę.

5. Wolisz książki kupować czy wypożyczać?

I to i to. Kupuję te książki, które z jakiegoś niewyjaśnionego powodu naprawdę chcę mieć na własność, chociaż potem płaczę, bo nie mam ich gdzie układać. Do biblioteki chodzę raz w miesiącu i zawsze coś stamtąd wyniosę, co mnie zainteresuje, a niekoniecznie chcę wydawać na to pieniądze.

6. Wolisz czytać książki czy ebooki? 

Jeszcze nigdy nie czytałam ebooka, chociaż był taki okres, kiedy strasznie chciałam mieć czytnik. Nie doczekałam się go, a i chęć czytania książek w takiej formie mi przeszła. Wolę tradycyjne książki.

7. Dlaczego czytasz książki?

Bo w dzieciństwie podglądałam jak moja mama czyta i mi się to spodobało ;p A nawiązując do pytania 3: "mogę przy ich czytaniu odpocząć, zagłębiając się przy okazji w przeróżne historie, przeżywając to co bohaterowie, zapominając o codziennych problemach i często jeszcze wyciągając z nich coś dla siebie". 

8. Ulubiona książka? 

Czy jest jakiś książkoholik, który potrafi odpowiedzieć na to pytanie? Książek, które uważam za ulubione, jest przynajmniej 20, a nie wymienię wybranych, bo pozostałym będzie przykro, haha!

9. Najgorsza książka jaka twoim zdaniem została wydana? 

Czy to oznacza to samo, co najgorsza książka jaką przeczytałam? Szczęśliwe zakończenie Very Falski albo Grey E L James, któraś z tych dwóch. Pozostałe nisko ocenione przeze mnie książki da się jakoś przeżyć.

10. Czy zdarzyło Ci się oceniać książkę po okładce?

Nie jestem okładkową sroką jak niektórzy. Są okładki ładniejsze i brzydsze, ale nie mają one dla mnie większego znaczenia przy wyborze książki do czytania. Chociaż przyznaję, że bardzo podoba mi się okładka Gniazda Cynthii D'Aprix Sweeney, ale nie aż tak, żeby koniecznie zapoznać się z jej wnętrzem.

11. Jaki jest twój ulubiony bohater? 

Mam w planach stworzenie posta z dziesiątką moich ulubionych bohaterów, więc może pozostawię to pytanie na razie bez odpowiedzi.


Ponieważ odpowiedź na to LBA to tylko taki mój wymysł, nie będę nikogo nominować. Dobra, dobra, nie chce mi się wymyślać pytań, macie rację.  W tym miejscu zakończymy ;p

Trzymajcie się! xx








2 komentarze:

  1. haha! Kochana następnym razem będziesz nominowana jako pierwsza! <3 Co do pytań "przyznam się" brałam niektóre z internetu bo nie miałam pomysłu :D :D Ale dobrze sobie poradziłaś. :D Pierwsze pytanie właśnie, było tym jednym z internetu haha! Więc wydaje mi się, że chodzi o to za którego autora najczęściej sięgasz bo widzisz w nim potencjał, który ma świetne książki, dobrze pisze itp. Ale nie jestem pewna XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podoba mi się okładka "Gniazda", ale opis już niekoniecznie do mnie przemawia, dlatego sam piękny wygląd mnie nie przekabaci ;P
    Ja lubię ebooki, ale w sumie musiałam się do nich przekonać, bo inaczej książki by mnie zasypały ;P Brak miejsca w mieszkaniu to moja zmora.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń