piątek, 1 września 2017

CZYTELNICZE PODSUMOWANIE SIERPNIA

Brr.. drżyjcie, uczniowie, nadszedł wrzesień! Ja na szczęście (albo nieszczęście) reprezentuję tę grupę moli książkowych, którzy już szkołę skończyli i czytają tylko w wolnych chwilach po pracy albo przed i w dni wolne. Stąd moje sierpniowe wyniki czytelnicze nie są zachwycające, ale za to wysoko oceniłam wszystkie przeczytane w zeszłym miesiącu książki. Kto jest ciekawy co przeczytałam i jakie pozycje trafiły do mojej biblioteczki? :)



WRAP UP


Na zdjęciu są tylko dwie książki przez moje gapiostwo. Pośpieszyłam się z oddaniem kolejnych dwóch do biblioteki i nie miałam ich już, kiedy przygotowywałam to podsumowanie. Jak możecie się domyślać, w sierpniu udało mi się przeczytać cztery książki, co nie jest jakimś strasznym wynikiem. Chciałabym czytać więcej, ale nic nie poradzę na to, że nie mam czasu albo siły na to..

W krainie srebrnej rzeki Sofia Caspari ★★★★★★★★☆☆

Już się pozachwycałam tą książką, nie będę was już męczyć. Przypomnę tylko, że wam ją polecam. Recenzję znajdziecie TUTAJ.

W krainie wodospadów Sofia Caspari ★★★★★★★★☆☆

Ojej, znowu argentyńska saga, haha! Polecam wam ją, a recenzja czeka na was TUTAJ.

Milk and honey Rupi Kaur ★★★★★★★★☆☆

Zabierałam się do niej osiem miesięcy, odkładając ją zawsze na później. Liczyłam na coś genialnego. Genialnie nie było, ale ocena i tak wysoka, więc nie mogło być tak najgorzej. A jak było? Sprawdźcie w recenzji, która czeka na was TUTAJ.

Zakonnice odchodzą po cichu Marta Abramowicz ★★★★★★★☆☆☆

Jedna z bardzo nielicznych pozycji zaliczanych do literatury faktu, po które zdecydowałam się sięgnąć. W ogóle polską literaturę czytam bardzo rzadko, więc to, że przeczytałam tę książkę, może się wydawać dziwne. Była to jednak dość interesująca lektura. Recenzja wkrótce!


BOOKHAUL


Nie mam kiedy czytać, więc muszę się jakoś pocieszyć. A na pocieszenie najlepsze są nowe książki, na które można chociaż popatrzeć. W sierpniu moją biblioteczkę zasiliło siedem pozycji, które pięknie się prezentują na mojej półce.

Obrazki Myślenie jest erotyczne

Jeden z moich spontanicznych zakupów. Autora nie ma, nie wiadomo w sumie, o co chodzi, ale przeczytałam opis i doszłam do wniosku, że mi się spodoba. Kilka kliknięć i po sprawie.

Ali i Nino Kurban Said

Kolejny spontaniczny zakup. Natknęłam się na nią przypadkiem, poczytałam trochę o niej i postanowiłam wydać na nią trochę pieniążków. Obym się nie zawiodła.

Dwór cierni i róż / Dwór mgieł i furii Sarah J. Mass
Jak szaleć to szaleć! Jak kupować to od razu dwie części! Tyle się nasłuchałam o tych dworach, tyle napatrzyłam na nie na instagramie, że naszła mnie ochota na ich przeczytanie, chociaż ich nie miałam. No i kupiłam.. nie było innego wyjścia.

Za zamkniętymi drzwiami B.A. Paris

A tu historia jest bardzo prosta. Książkę miałam na oku już jakiś czas i czekałam na odpowiedni moment, żeby ją kupić. I wtedy pojawiła się promocja...

Królestwo kanciarzy Leigh Bardugo

Piękna ta książka jest. Wnętrze też musi być. Wiedziałam, że jak skończy się promocja na "Szóstkę wron" to przyjdzie kolej na "Królestwo kanciarzy" i nie pomyliłam się. I skorzystałam z obu.

Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie Jessica Knoll

Jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie, kiedy dopisuje mi szczęście w instagramowych rozdaniach. A w miesiącu sierpniu udało mi się wygrać właśnie tę książkę, o jakże odpowiednim tytule.


Dziękuję bardzo za uwagę. Wiecie, co robić. Chętnie poczytam w komentarzach o waszych wynikach i opinie o wspomnianych przeze mnie książkach. 

Na razie :)

2 komentarze:

  1. No kochana widzę, że też zaszalałaś z kupnem książek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te książki cudnie prezentują się w stosiku! Kocham czytać takie posty, ale później mam wielką ochotę zrobić duże zakupy książkowe :/
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń